środa, 17 grudnia 2014

Informacje o gildiach w shakes fidget

  • Aby założyć własną gildię, bohater musi zapłacić 10 sztuk złota,
  • Aby dołączyć do istniejącej już gildii, potrzebne jest zaproszenie od przywódcy lub oficera.

Zaletami gildii są bonusy zwiększające ilość zdobywanego doświadczenia oraz złota z misji w karczmie. W gildii są 3 budynki, które trzeba rozbudowywać, aby otrzymać większy bonus.

Twierdza

Poziom twierdzy równa = możliwa ilość członków w gildii. Max to 50.
Na starcie, twierdza jest już rozbudowana do poziomu 10, co oznacza, że pomieści dziesięciu członków.

Skarbiec

Każdy poziom skarbca daje +2% więcej złota z misji w karczmie oraz zwiększa zarobki z warty. Max poziom to 50, czyli 100%.

Trener

Każdy poziom trenera daje +2% więcej doświadczenia z misji w karczmie. Max poziom to 50, czyli 100%.

Koszt rozbudowy:


Całkowity koszt jednej budowli to 187 182 złota i 1 625 grzybów.

Pozycja gildii w sali chwały

Zależy od ilości czci, którą posiada gildii. Im więcej czci, tym lepsza pozycja w rankingu.
  • Punkty czci gildia zdobywa dzięki zwycięskim atakom na inną gildię oraz zwycięską obronę. Ilość czci zależy od pozycji atakowanej gildii. Im wyższa, tym więcej czci. Max to 200.
  • Porażka podczas ataku lub obrony odbiera punkty czci.

Skład gildii to:
 Przywódca gildii
  • może zmieniać opis gildii oraz herb,
  • przydzielać oficerów oraz ich degradować,
  • wyrzucać członków gildii oraz zapraszać nowych, wycofywać zaproszenia,
  • rozbudować twierdzę, skarb, trener,
  • dołączać do ataków, obrony, lochów gildii, jeśli jest w gildii dłużej niż dobę
  • inicjować wojny,
  • inicjować lochy gildii, gdy osiągnie 50 lvl,
  • załadować katapultę,
  • wpłacać złoto, grzyby do skarbca gildii.

 Oficerowie
  • mogą sugerować nowy wygląd herbu,
  • wyrzucać członków gildii oraz zapraszać nowych, wycofywać zaproszenia,
  • rozbudować twierdzę, skarb, trener,
  • dołączać do ataków, obrony, lochów gildii, jeśli jest w gildii dłużej niż dobę
  • inicjować wojny,
  • inicjować lochy gildii, gdy przywódca osiągnął 50 lvl,
  • załadować katapultę,
  • wpłacać złoto, grzyby do skarbca gildii.
 Członkowie gildii
  • może sugerować nowy wygląd herbu,
  • dołączać do ataków, obrony, lochów gildii, jeśli jest w gildii dłużej niż dobę,
  • wpłacać złoto, grzyby do skarbca gildii.

Menu:

  1. Zaproszenie do gildii.
  2. Profil wybranej osoby na liście gildii.
  3. Wyrzucenie z gildii wybranej osoby z listy gildii. Jeśli chcesz wystąpić z gildii, znajdź swój nick na liście gildii, kliknij i z menu przycisk nr 3.
  4. Odebranie oficera.
  5. Przekazanie dowództwa innej osobie.


  1. Katapulta.
  2. Lochy gildii.
  3. (dla przywódcy i oficerów) Zainicjowanie ataku na inną gildię, (dla wszystkich) dołączenie do ataku.
  4. Dołączenie do obrony gildii.

Wpłacanie złota i grzybków na rzecz gildii:

Złoto oraz grzybki można wpłacać poprzez klikanie plusików lub komendami. Poleca się używanie komend na chacie, gdyż są szybsze:
  • Wpłacanie złota do skarbca gildii komendą /złoto xxx (xxx - ilość złota)
  • Wpłata całego złota do gildii komendą /złoto *
  • Wpłacanie grzybków do skarbca gildii komendą /grzyby yyy (yyy - ilość grzybów
Ataki i obrona gildii
  • Ataki może inicjować przywódca gildii oraz oficer. Koszt ataku zależy od poziomu twierdzy przeciwnika:



    • Do ataku i obrony gildii może dołączyć każdy członek, który jest w gildii 24h.
    • Od momentu zainicjowania wojny, rozpoczęcia obrony, czas na dołączenie członków gildii wynosi 10 godzin.
    • Udział w ataku na inną gildię, w przypadku zwycięstwa daje gildii dodatkowe punkty czci oraz punkty doświadczenia dla każdego uczestnika. Ilość doświadczenia jest indywidualna i zależy od poziomu postaci.
    • Konsekwencją niedołączenia do ataku na inną gildię jest brak udziału w bitwie.
    • Konsekwencją niedołączenia do obrony gildii jest niepełny udział w bitwie, tylko z częścią życia.

1 komentarz: